Yo! Wazzup manneeeeeeen? Astrid dah best is in dah blögg! Jiiiihoo!!

Hej på er alla Tovetotts läsare! Det är Astrid J här! Har ni saknat mig? OFC ni har det!! Man hör ju på rubriken att det inte att det e Totten som skriver. Hon har ju något mer sammanhängande rubriker och sätt att skriva på! 
Jag gör ett litet gäst inlägg här på Tottens blogg, jag ska ägna mig åt lite skit snack här om Tove. Men jag är inte så hiiiimla elak att jag säger nått elakt. Jag ska bara skriva lite saker som kommer irritera henne! =) =) = ) 

Vi börjar med att räkna upp några av Toves allergier! =) 
Hon tål inte:
Morötter
Hästar
Hundar
Katter
Sallad
Gräs
Äpplen
Päron
Paprika
Marsvin(?) 
Nötter
Hasselnötter
Jordnötsnötter
Alla möjliga nötter....

Några mer kommer jag inte på vid tillfället....men jag tror att detta kommer irritera Tove ganska rejält! =) =) =) 

Nått mer jag kan skriva.....Tove sa nyss att hon ville att jag sa något snällt om henne, få se nu....en snäll sak...hm....Tove är en snäll uppriktig människa som måste anstränga sig om hon vill göra någon ledsen. Taaadaaaa! =) =) = )= )= )= )= )= )= )= )= )= =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) = )=) =) =) =) =) =) =) =) =)= )= )

Nu räcker det nog med smileys och kommentarer om Tove! 
Puss o kraaaaaaaaaam!! =D 

Kommentarer
Postat av: Tovetott!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Astriiiiiiid!!!!!!! Tyvärr glömde du gaaanska många grejer på allergilistan =) Och...ääh..."jordnötsnötter"?? Jaa, jag har inte lätt att visa min ilska, där hade du rätt! Jag är faktiskt otroligt snäll! =)

Men jag blir jätteglad när jag läser det!! Tack så mycket den bästa Astrid!!! Om du inte hade raderat din blogg precis skulle jag ta revanch!!



<3

2009-04-25 @ 14:00:44
URL: http://tovetott.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha, jordnötsnötter =D

2009-04-25 @ 19:19:47
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-25 @ 19:23:24
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0