En Stgo, Tamy style (+ un poco YFU) 2

Nästa morgon var det dags för skola.
 
Hon sprang till sin lektion och släppte mig fri en timme.
 
Fett campus.
 
Jag satte mig i en av "ingengörstuttarna", två igloos där man kan plugga. Sedan var det dags för lektioner i matematik!
 
Här är den bästa läraren. Hela föreläsningssalen var full med extrastolar. Tamy hade paxat platser längst fram och där satt jag och förstod/inte förstod/blev mindblown av universitetsmatemaik.
 
 
Efter en lunch i gräset med matlådor med kall lasange stack jag hem ett tag och slappade. Sedan vankades traditionellt fredagsparty på ett annat universitet.
 
Så galet mycket folk!!! Där pluggar Barbara som också gick på Britanico i Punta Arenas. Och så träffade jag Mauricio från sommaren!
 
Första gången man dansat på utomhusdisko.
 
Sedan vidare till en Tamykompis som pluggade medicin och hade denna mystiska utsikt som var coolare i verkligenheten. Sedan var jag tvungen att åka till kvällens huvudarrangemang, maskeradfest på YFU!
 
Jag var hippie, Ida gudinna och Jonatan Mario-Captain America. 
 
(De två sista ej mina) Måste ge en stor applåd för alla utklädnander alltså.
 
Jag samlade ihop alla skandinavier <3
 
Och posade med mina två flaggor. Sedan följde Jonatan med hem och så däckade vi direkt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Flaggposerandet <3

2014-05-01 @ 19:31:15
Postat av: Anders

Häftiga byggnader, vilken arkitektur! Förstår dock inte är det Santiago?
Kram

2014-05-01 @ 20:58:18
Postat av: Jossan

Åh utomhusdisko, det är det i Italien också <333 BÄSTA SOM FINNS I HELA VÄRLDEN <333

2014-05-01 @ 22:54:23
Postat av: Anonym

Hörru Tove - har du tänkt på en sak? Det har jag - De platser som du känner bäst är: Stockholm, Falun och Grövelsjön i Sverige. Locorotondo i Italien. Punta Arenas och Santiago i Chile. Coolt va!
Mamma

2014-05-02 @ 10:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0