En San Pedro de Atacama

Hej jag lever, reser, njuter och fattar ingenting. Lämnade mitt kära hem och min trygghet på de vackraste av sätten och fylls av kärlek och tacksamhet för de fina människorna som jag har ynnesten att få älska. Mamma jag jag har nu hunnit tillbringa några fartfyllda dagar i Santiago med Tamara, åkt skidor på Chiles två bästa skidställen belägna på cirkus 3000 meter med Magaly och hela den vackra familjen och nu är vi på jordens torraste plats Atacama-öknen bland indianruiner, saltade berg och hippies. Om 6 dagar återvänder jag till Sverige men om ni frågar mig och min logik är jag bara på semester och ska snart åka hem till Punta Arenas och fortsätta mitt vanliga liv där jag är en självklar del av samhället. 
 
Äh, nu ska jag hjälpa mamma laga till middag på vårt mysiga hostel och sedan sitta med de andra långa blonda utlänningarna runt elden under stjärnorna.

Kommentarer
Postat av: Anders

Atacama öknen, lika torrt som mormors växthus där jag är bevattningsansvarig. Nu är du snart hemma eller borta eller vad det nu är. Troligen har du två hemma just nu:))
Kram

2014-07-10 @ 22:20:06
Postat av: Astrid

AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! DU KOMMER HEM SATT!!!!!!!!!! SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!! OBEGRIPLIGT! SINNESSJUKT!! OTROLIGT!!! AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!! IIIIIIIH!

2014-07-13 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0