Inspiración del Paine

Idag har jag köpt bussbiljetter och lite av min mat inför VANDRINGEN. Tänkte lite för naivt och visade glatt upp tomatsoppa i konservburk och minipasta som jag hade tänkt laga till uppe på en bergstopp lite sådär men blev utskrattad. "Inte en chans att jag lånar ut spritköket för din tomatsås! Fattaru inte hur mycket det där kommer väga?" Jahapp, då får det väl bli nudlar och pulversoppor och andra torra lätta grejer som försöker leka mat 3 gånger per dag 5 dagar i veckan. Undrar lite varifrån jag ska få energin men 3 rediga chokladkakor ska i alla fall packas ner. 
 
Det jag egentligen ville visa var dessa videos. 
  
Hon är mamman till en av tjejerna som ska med och vandra och ölen produceras här i Punta Arenas.
  
El doble W är turen vi ska gå. Alltså hur fett verkar det inte va?

Kommentarer
Postat av: E

Tove vänta på miig, I'm coming!!
Gud så underbart.

2014-01-14 @ 09:26:00
Postat av: Anonym

Smärtsamt att se. Mi corazon slits i mille bitar. Koarin

2014-01-14 @ 10:46:50
Postat av: Astrid

Gu vad glad jag är för din skull <3 vill också vandra med dig, men du vet att Abisko ligger någonstans i vår framtid..

2014-01-14 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0