Nu kan jag dö känd

Asså. Knäppaste grejen. Vi hade körrep som vanligt och plötsligt kommer TV-killar in och börjar filma oss. Det var inför vår körresa till Argentina och körfestivalen. Såklart sjöng vi sämre än vanligt, haha. Och herregud de zoomade in på mig, såklart. Hörde att de ville intervjua mig också men det skulle ju bli lite svårt med språket där. Om ni känner er osedda och normala, åk till ett ställe där ni är de enda blonda. 
 
HAHAHAHAHA.
 
Här är länken till hela videon:
http://www.24horas.cl/regiones/austral/alumnos-del-colegio-britanico-viajaran-a-cantar-a-argentina-818507
 
Nu fick ni också höra hur chilensk spanska låter. Detta är alltså det enda jag hör och måste förstå mig på.
Later!

Kommentarer
Postat av: E

Hahahaha guud vad kul Tove!!!

2013-09-02 @ 08:08:34
Postat av: Astrid

Nej shiiit va coolt!

2013-09-02 @ 18:58:55
Postat av: Mormor och Morfar

Nu har vi lyssnat på kören - det måste vara spännande att se fram mot en körresa!! Och internationell t.o.m.!
Lycka till!

2013-09-02 @ 19:28:20
Postat av: Mammorna i Puglia

Å detta måste lyssnas på när vi komer hem till Svedala. Nätet här är så långsamt att Youtube inte fungerar. Fixar ett coolt mobilskal till dej på Locorotondomarknaden i morgon. Det är tydligen årets pryl!!!! Kram Mamma

2013-09-05 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0