En Calafate

Hej. Nu är jag på körresa i Argentina. Bussresan skulle ta 8 timmar, fair enough, men eftersom administrativa saker ska vara complicerade väntade vi FYRA timmar vid gränsen för bussbolaget hade glömt ett tillstånd. Efter 13 timmar kom vi äntligen fram, middag vid 11 och läggdags vid 1. Jag måste vänja mig vid att sent inte betyder sent här.
 
Vi kommer sjunga på en gala med andra körer ikväll och imorgon med T-shirtar med skolans tryck eftersom vi alltid representerar skolan och vår region. På fredag blir det utflykt  och jag kommer få se min första glaciär.
 
Just nu sitter vi runt ett bort i matalen som har wifi och de pratar och jag lyssnar, my life story.
 
Chao chao!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Iiiiiiiiih, häftigt!!!!!

2013-09-04 @ 19:37:27
Postat av: Astrid

Man lär sig mycket av att lyssna :) Hoppas ni tar hem hela skiten! Pussar och kramar och ännu mer pussar och kramar <3

2013-09-05 @ 21:40:50
Postat av: mamma och Ulla

Hej nu har kusingänget farit hem till Sverige i morse och det är lite sorgligt. Ulla och jag undrar över Argentina/körresan. Hur det gick med sången, resan tillbaka och hur lilla du tacklar allt!

2013-09-10 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0