El viaje a Argentina DOS

Den sista dagen åkte vi i en lång busskaravan ut i vildmarken och GLACIÄREN. Jag satt och tittade ut absolut hela resan dit för naturen var så fantastisk och att fota den skulle bara ha förstört upplevelsen. Vidsträck stäpp, snötäckta berg, betande kusiner till lamor och plötsligt syntes flytande isblock på den blå vattenytan. Efter ett stycke serpentinvägar var vi framme. 
 
Asså fyfan va coolt. Fatta vad med respekt. 
 
 
Okej, dags för gruppfoton.
En del av hela kören. 
 
Sedan plockades det fram instrument och så sjöng vi Heal The World i lite olika takter och tonarter men det var fint iallafall att få sjunga vid en glaciär.
 
Hehehehehe okej. Tillslut åkte vi därifrån.
 
 
Vi besökte en jättemysig Librobar, bar med böcker.
 
På kvällen var det dags för galakväll nummer två. De här ungarna tog hem skiten med sina trumskills. 
Eftersom jag nu befinner mig på continenten av spontanitet började vi dansa till all tangomusik vilket var skitkonstigt och skitkul. 
 
Nästa dag bestod av bussresa hem med hamburgekäk i en annan Argentinsk stad. På kvällen då jag kommit hem trotsade jag tröttheten och gick ut och dansade med mina kompisar!
 
Och det var denna resa. Nu har nationalfirandet börjat med buller och bong, nästa vecka är jag ledig!

Kommentarer
Postat av: Ella

Woow jag älskar att läsa din blogg. Vi hörs imorgon!!!

2013-09-14 @ 09:01:11
Postat av: Astrid

Nej vad fantastiskt Tove! Det måste ha varit otroligt mäktigt! :D Hoppas du har det bra! Älskar dig :)

2013-09-15 @ 19:09:13
Postat av: Astrid

Nej vad fantastiskt Tove! Det måste ha varit otroligt mäktigt! :D Hoppas du har det bra! Älskar dig :)

2013-09-15 @ 19:09:19
Postat av: Karin

Å vad häftigt med en glaciär. Har nu äntligen fått upp youtube klippet med kören. Oj vilken svår spanska! oj oj oj.....Vad fin du är!

2013-09-15 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0