El primero mobilskal ever

En vacker morgon anländer jag till skolan som vanligt. Öppnar bildörren till ljudet av Abbamusik, säger chao och när jag kliver ut faller mobilen ur skolans mjukisbyxor ner på marken. Tre småsprickor vid knappen, några rispor på kanten, några tårar och insikten att den är utan försäkring senare har ett skal inköpts. Utbudet var inte det bästa dock och detta var det snyggaste av tre alternativ. "Det matchar din hårfärg." säger Tamara. Antar att det är något positivt, haha.
 
 
Vill ni veta något kul?
Tack vare någon kille i el quarto har jag fått ett smeknamn som jag nog kommer dras med för evigt.
Youtube.
Men vad bra. "Holaa Youtuube! Como estas? Jajajaja". 

Kommentarer
Postat av: Astrid

HOLA YOUTUBEEEEE!!

Ps. har tappat min jag med :'( tååårar

Ps2. Går den inte på hemförsäkringen?

2013-09-02 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0