NEIN

Nu känner jag att det har blivit för seriöst här. Som ett stort reserepotage alltihop.

 
Haj. I helgen när Astrid och jag var och käka middag skulle jag vara artig och betala. När betaldosan kom fram fick jag blackout och glömde bort min kod. Bara sådär. Eftersom den bara har suttit i muskelminnet har jag inte kunnat använda mitt kort tills nu. Mamma ringde banken och nu är det ordnat. Hehe. 
 
Denna semesterhelg är helt blank för mig. Elle ah, det blir me, myself and uppsatser. Tack Jesus för att du åker till himelen så att vi skolbarn hinner med våra liv. 
 
Nu ska jag upp och gnaga på ett kycklingben och dricka en kopp te. Ta väl hand om er. 

Kommentarer
Postat av: Vicki

haha jag älskar att läsa din blogg!

2013-05-07 @ 23:52:14
URL: http://vickigoesamerican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0