Mitt liv

Kankse vi ska ha med lite vardag också. Min högt älskade knappmobil håller måttet fortfarande och levererar fantastiska bilder. Gud som jag kommer gråta när den dör, ifall den kan (det är en Sony Ericsson). 
 
Vi fixade världens bästa present till Jossan i mars. Gud så nostalgiskt.
 
Jag var ensam hemma en kväll och slängde ihop denna exklusiva maträtt.
 
Mina passfoton genom tiderna!!! Och jag som alltid tycker att jag inte åldras.
 
Mitt barnvaktsbarn ritar mustacher på Hitler. Jag uppfostrar henne väl...
 
Vi var på spa och denna vackra tavla hängde i vårt rum.
 
Kolla vad jag hittade i en garderob! Mina kulor från lågstadiet! O gud. Jag sorterade upp dom i stenisar, prickikorv, spagettisar, dankar, 1 tum, 3 tum, glänsiga, fula, speciella...
 
Då jag gick på balett med Astrid.
 
Mammas och min att-göra-lista en helg. Min hade plats för en fin blomma. Hon har fortfarande inte deklarerat. 
 
Ellen, Astrid och jag var för två helger sedan och såg FUN. på Grönan. Han sjöng grymt!
 
Helga och jag satte oss vid Slussen med varsin glass och pratade förra helgen. Det var så mysigt. Jag känner att jag måste ta vara på alla kompisar och Stockholm innan jag åker.
 
Nutid! Mina fötter stormtrivs i vacka kostrumpor som Astrid köpte till mig i Spanien. Min kärlek till kor glöms då aldrig bort. 
 
Snart kommer Sundin körandes MED BIL hem till mig för fysikplugg. Sen på kvällen kommer gänget och tittar på Melodifestivalen.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hahah, jag kan knappt vänta tills du skaffar en smart telefon och börjar fota mycket mer! :)

2013-05-18 @ 19:06:33
Postat av: KOARIN

Så himla kul! Passen, kostrumpor, kulor. Så himla fina! Australienbilder. Så himla glänsande! Du på väg till balett.

2013-05-22 @ 00:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0