Kobra - Analog Längtan

Jag har precis tittat på det programmet och jag är i extas!!!! Sånt sjukt bra program! Så fyndigt gjort, så snyggt, vackert och framförallt INSPIRERANDE. Tar upp mycket intressanta ämnen och jag imponeras av konstnärernas envishet och uppfinnerikedom! Och jag är också emot en allför snabb digital värld där allt besår av ettor och nollor. 
 
Förrutom Kobra följer jag Korrespondenterna. Ååh jag älskar SVT och kultur och världen! Känner att jag är inne i min tonårsperiod där man helt går in för en sak och tycker ens åsikter och intressen är det viktigaste i världen. Och idag insåg jag att jag skulle vilja ha fler yrken är läkare; författare? Bokförlag och korrläsare? Tv? MUSIKER? Forskare? President? Hippie?
 
Okej, nu spårade det ur. Jag ville bara säga att jag rekommenderar att se Analog Längtan. Det var allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0