Australia 9

 
De sista dagarna i Australien. Jag vinkade av och fotade Ella i sin skoluniform när hon tidigt på morgonen gick till skolan. Själv tog jag en springtur längst havet i vänstertraik och fotade snäckor. Hon kom hem för macklunch och sen lade jag mig på stranden och läste. Ella kom och så gick vi till Glenelg, åt frozen yogurt och sa allt vi ville säga innan allt tog slut. Träffade Manon och Frida på en tapasrestaurang och åt glass och svor på att vi måste ses. Sista dagen packade jag och vi satte oss en stund på Mockingbird Café - en bokhandel/café/hem i ett. Iväg till flygplatsen och innan jag fattade det var det slut och jag var påväg hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0