Återförening med Ella

Jag ska till Australien och till Ella. I 7 månader har vi varit ifrån varandra men om 18 dagar flyger jag ensam till andra sidan jorden och hälsar på henne och hennes familj i Adelaide. I min väska kommer det ligga mannagrynsgröt, lösgodis och knäckebröd. Och bikinis, vandringsskor och kamera. Jag ska få hälsa på på hennes australienska skola, vi ska på filmfestivaler, tälta bland kängurus, bada i havet, fika och kramas och ta igen allt som missats sedan i augusti. Jag är så otroligt förväntansfull!!!!!!!!!
Vi tar en svängom från då vi träffades.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

AH.AH.AH.AH!!!!! 18 dagar.

och den sista bilden ar sa fyndig. tank att du hade en sa perfekt matta!

2013-03-11 @ 04:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0