Gott undt blandat

Jag kollade precis igenom min mobil och hittade massa bortglömda fotografier som jag tagit under hösten/vintern. Många av dem var av byggnader så de får ett eget inlägg sedan.
 
Första gången jag träffade mina barnvaktsbarn. Vi promenerade och plockade kastanjer.
 
Det var en fin höst förra året.
 
Mycket uttråkad på en mattelektion.
 
Vårt vackra fruktfat. Mamma fick nån skum impuls och köpte småpumpor och granatäpple, eller jag menar, det gör vi hela tiden. Mandarinerna fick vi av en familj som har ett hus på Mallorca. 
 
Morfar och hans och mormors julrim från mig. Ni kan väl gissa vad de fick?
 
En frukost då jag tillochmed tände ljus. Jag gillar vår tekanna- och kopp-i-ett. Man kan sätta ihop dem. 
 
Annars är det sista dagen av projektveckorna, vi ska ha vår presentation. Fast innan tyckte vi det passade med en sovmorgon till halv 1. Om några dagar återgår jag till läxhelvetet. Igårkväll gjorde pappa och jag en kul sak. Vi åkte ut klockan 9 och åkte längdskidor med pannlampa!
 
Hejdå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

N00b miniräknare ni har!

2013-01-18 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0