Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma från Australien. 30 timmar och 3 flyg senare. Jag kan inte förklara hur det känns för det har varit som en dröm. Alldeles underbart. Det var fantastiskt att få tillbringa hela 11 dagar med Ella och hänga med i hennes Australienska liv. Nu dröjer det minst ett år tills vi ses igen men det känns inte för jobbigt för vi vet att vi klarar det. Hittills har det gått dunderbra. 
 
Pappa hämtade mig klockan 11 på Arlanda och när alla andra var i skolan åt vi lunch på restaurang. Nu ska jag sova igenom min grova jetlag och imorgon väntar verkligheten och allt jag måste ta itu med och missat de här dagarna. Woooop.
 
Men framförallt har min världsbild ändrats och jag är så lycklig.
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

ÅÅÅÅH VAD HÄRLIGT ATT HÖRA TOVE!! :)

2013-04-15 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0