Istanbul Seis

Sista Istanbulinlägget. Gud så skönt! När var det egentligen vi åkte, mars nångång? I alla fall, vid matmarknadens slut fann vi vad vi sökte, en prisbelönad restaurang. 
Maten var så god. Verkligen den bästa maten på hela resan.
Sofia och jag testade att dricka yogurt.
 
Tack för maten! Vi gick vidare.
 
 
Plötsligt gjorde jag världens bästa upptäckt. Att fota genom solglasögonen.
När jag gick vid vattnet med solglasögonen på utbrast jag "Men guud vilken fin solnedgång! Ser ni det vackra ljuset och färgerna??!" Det gjorde dom inte. Såhär såg i alla fall världen ut för mig. 
 
Här tar mina bilder slut men Sofia tog några smickrande bilder från flygresan hem.
 
 
Tack för oss. 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Sa bra uppfinning tove!!
Och vad snygg stil Karin har! Vilken modemamma.

2013-04-28 @ 06:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0