27e april

Hej. 
 
Jag har nu förstått att jag har 7 veckor kvar med min klass. Och det är först nu jag riktigt uppskattar att vara med dem. Jag tänker ut en avskedsfest och planerar sommaren så gott det går mellan mamma pch pappa och släktingar och mig själv. Har fått hem en handbok från YFU med tips vid hemlängtan och mailar med den andra i organisationen som ska till Chile. Förhoppningsvis åker vi flyger ner tillsammans - den 23e juli 2013. 
 
Jag hade tänkt berätta om mitt liv i allmänhet, som man brukar göra i en blogg, men som ni ser är det inte lätt att inte prata om det här. Det känns som om i varje dialog jag för kommer Chile upp, och det på gott och ont. Carpe diem ju!
 
Så! Idag har jag varit produktiv. Gått upp tidigt, sprungit i det varma vårvädret med pappa, barnvaktat (=ätit sushi, köpt lördagsgodis och spelat fotboll = jag älskar mitt "jobb"), sovit nån timme sådär, pluggat matte och sett på intressanta dokumentärer på SVTplay. 
 
Sedan vill jag också meddela att Australienbilder kommer, och dom är jävligt många; tog upp hela kameraminnet. Dock blir det utan redigering (för egentligen är det bara jag som bryr mig om sånt) och text. Mamma börjar bli orolig över hur perfektionistisk jag är över mina bilder och blogginlägg och jag håller med. Men det blir toppen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0