Status

Okej, uppdatering. Detta händer just nu. 
 
Är mitt uppe i ett träningsschema över 6 veckor som är en skoluppgift, asbra tycker jag. Jag ska träna kondition och styrka i underkroppen och idag sprang jag 3,9 km vilket är riktigt mycket för mig! Imorgon har vi läxförhör på kemin och jag har klippt ut papperslappar med sammansatta joner och spelat memory med mig själv. Haha, som ett överpedagogiskt barn. Lagade mat. Såg på Ung & Bortskämd som är så otroligt kul!
 
På sången har jag bytt lärare och efter 7 år som alt har det tydligen visat sig att jag är sopran!! De som kan lägga stämmor brukar oftast hamna i altstämman... Annars har vi en finfin tradition på mentorstiden: några bakar och visar alla några bra låtar de gillar! Så vi sitter där i mörkret, mumsar på en kakbit och lyssnar alldeles tysta på spännande musik. Imorgon är det min tur och jag har valt Crave You och Seven Devils. O, jag ska göra högskoleprovet om några veckor (bara för skoj skull, kul att veta vart man ligger) så jag har övat på gamla prov. 
 
Mer var det inte med mig. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0