HIPSTER

I helgen hade jag min halv åtta hos mig-middag. Temat var HIPSTER. Gud. vad. kul.
 
Okej. Dip dye, mittbena, mörka ögonbryn, glajjor, lagom skum tröja (mormors) med batik, tygpåse och gemörhängen som inte syns.
 
Och med denna stereotypiska pose visar jag min rumpa i überkorta jeansshorts med synliga fickor och hipsterskor (mammas gamla, riktigt sköna faktiskt!)
 
Oh, hipsters, vad skulle man annars underhålla sig med om inte med ert mode? 
 
Jag var inte ensam!
 
 
 
 
Och så två traditionsenliga gruppbilder!
 
Mamma och jag var ute i skogen tidigare den dagen och plockade massor av svamp så det fick bli kantarelltoast till förrätt. (Det luktar perfektion!)
 
Och så en soppa med lite av allting, och nybakat bröd. Efterrätten försvann innan jag hann fota den men det var cheesecake.
 
YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO
 
Sedan bjöds det upp till dans till de ljuva tonerna av svårtolkad hipstermusik. Inget illa menat där dock, alla låtar fanns innan på min Spotifylista.
 
Vad är oddsen att alla tog med sig hipsterglasögon? Ganska stora. 

Kommentarer
Postat av: Ella

HAHAH!! Gud vad snygga ni ar!
Tove, din dip dye var sa cool farg!
och ni plockar svamp nu, aah sa gott!!

2012-10-10 @ 08:27:23
Postat av: Sofia

AHAHHAHA vad sköna ni är! Riktiga snyggingar till hipsters! Och maten såg såååååå god ut MUMS

2012-10-10 @ 11:27:36
Postat av: Vicki

Ni 4 är bara för underbara! <3

2012-11-05 @ 04:30:47
URL: http://vickigoesamerican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0