Pappas födelsedagspresent

Ikväll mötte jag pappa i stan för han skulle ge mig min födelsedagspresent; en shoppingkväll och middag! Efter några rundor in och ut ur affärer insåg jag hur dumt det var av en ytterst kräsen och svårflörtad dotter att önska sig en shoppingdag. Jag hittade ingenting även fastän jag gick runt med en öppen plånbok i vinterrock bredvid mig, haha. 
Tillslut vände lyckan. Där hängde den, bland resten av de dyra plaggen. Både pappa och jag (och expiditen, konstigt nog) gillade den direkt!
 
(som om ni inte sett tillräckligt noggrant)
 
Med denna i den enda påsen för kvällen åt vi asiatisk mat på ett fänsy ställe, pratade och åkte hem. 
 
Bra present, tack hörru. 

Kommentarer
Postat av: Ella

Gud vad gosig!

2012-11-20 @ 05:51:31
URL: http://swedishfamily.blogg.se
Postat av: lollo

ahhhhhhh tove detta är sjukt!!! jag var inne på boomerang i helgen, såg tröjan och tänkte att den ser ut som en tovetröja!! och nu ser jag att du har köpt den!!! jättefin!

2012-11-20 @ 20:25:31
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com
Postat av: Astrid

Schnyyyyyggt! :)

2012-11-24 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0