Hej vänner, kamrater.

Det var länge sedan vi sist sågs. Jag har hunnit med att göra massa saker. Gått på pianokonsert och ätit på finrestaurang i Gamla Stan, gått stadsvandring och ätit brunch på Söder, varit med mamma och köpt dyr bensingräsklippare och ÖVNINGSKÖRT! Det är såå kul, och jag är en grym förare!
.
Annars har projekttiden nummer två dragit igång med genomgångar från kl 9 till halv fem. Den här gången ska vi hålla på med något så luddigt som "vetenskap och Verklighet" och det är grupper med en från varje klass i 1an. Det bästa av allt är att man högst kan få E! Kommer nog bli två ganska så bra veckor.
.
Jag har också lagt över alla gamla bilder från tröga datorn som låter som en traktor till min fina. Men här kommer lite webcambilder från tråkiga lektioner.
.
.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har också börjat övningsköra nu! DET ÄR AAAASROLIGT! Det blir roadtrip sen (Y)

2012-05-22 @ 12:57:52
Postat av: Astrid

Den sista!

2012-05-22 @ 13:05:38
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan! :)

har du lust att följas åt via bloglovin eller blogresponse? puss! :)

2012-05-22 @ 19:10:19
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0