God Morgon

Igår var det Valborg och jag hade jättekul, även fast vi helt glömde bort brasan. På dagen blev jag inbjuden till Astrid på pankakskalas! Det var ju supervarmt ute så jag klädde mig barbent i min blå rosettklänning och cyklade bort till henne. vi åt plättar med blåbärssylt och grädde och drack saft sittandes på den varma terrassen i solen. vi längtade till London och pratade och så. Sen var det dags för mig att ha pianolektion och sedan skynda hem till mamma somskulle ha valborsfest! Massa roligt folk (jag älskar att lyssna på vuxnas prat) och huur mycket mat som helst! Jag fotade inget igår tyvärr, hade för mycket kul att göra.
.
.
Idag ska vi bada i havet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tove, Edsviken är inte havet. Tyvärr...ledsen att jag var tvugen att förstöra din entuasm!:(

2012-05-01 @ 11:57:33
Postat av: Ellen

Joo, edsviken leder väl till havet? Då är det havet?



LONDOOON :D :D :D D :D

2012-05-01 @ 12:15:04
Postat av: Jossan

hahahahah tove, du är så söt, edsviken är inget hav :)

2012-05-02 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0