Stöten en bit ifrån Nöten

Jamen kanske lite fjällenbilder tro?
Först kör vi skidbilder. Mer estetiska tar vi i ett annat inlägg.
.
Jossan är pepp på första åket i mormors störtlopp!
.
Och det var sannerligen Astrid också!
.
Mitt vackra Stöten, barnbacken och den mycket m y c k e t långsamma sittliften.
.
Jag ville ta proffsfoton och Ellen fick bli min modell (av ganska självklara skäl). Jag sa "Kör en broms och spruta skitmycket snö!" Inte lika smart idé efter att jag och stackars kameran var helt snönersprutade. men coolt blev det!
.
Och så ramlar hon. Fast med grace...
.
Min absoluta favorit från resan, på Ellen.
.
Åh hennes miner är helt underbara!
.
Astrid och jag på toppen och mår toppen!
.
Jag drar ner googlesen och drar upp coolheten.
.
Min kickass hjälm med kickass klistermärken.
.
Jossans hållning!!!! Inte undra på att det var svårt att hoppa av liften om man åkte med Jossan!
.
Vi åt viltkebab i vildmarkskåtan, som man ska göra.
.
Lägenheten vi bodde i. Mitt andra hem undefär.
.
Tja, så tar vi ner skidorna från balkongen och glider ner till liften.
.
Klassisk skidskoleföljajohn. Observera lutande snygga tornet i Pisa till vänster.
.
Mamma är farlig i backen! AAAARRRG!
.
Fast nä.
.
Det var allt!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Trevligt med bilder! Men jag efterfrågar fler av de roliga bildundertexterna!!

2012-03-08 @ 18:47:37
Postat av: Ellen

Haha, bra att ha en bild när Jossan, in action, går av en ankarlift! jäättefina bilder! :)))

2012-03-09 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0