Jossans dag

Igår var det måndag, idag är det tisdag och imorgon är det onsdag. Så att alla är med.
Idag satt vi i nästan 3 timmar (de snabbaste timmarna i mitt liv) och skrev i panik om media. Imorgon har vi styrketräning, 5 timmars FEM TIMMARS håltimme och så lite kör. För att njuta och ta vara på denna fantastiska ledighet ska jag hem och... plugga.
.
På senaste tiden har jag:
* Undrat varför skolpastan inte klibbar ihop sig, fastän det inte är någon olja i.
* Snöat in mig helt i Foster The People och goglat bilder på Mark Foster.
* Längtat tills det blir tillräckligt varm och soligt så att jag kan äta alla nya glassar, men idag snöade det.
* Haft träningsverk ända in i revbenen.
* Velat skriva musik och låttexter men blivit så frustrerad över att jag inte kommer på nåt.
men mest av allt   GRATTIS JOSSAN!!!! DU ÄR BÄST!

.

.

.

.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Juste, tack så mycket! Såg det här för några dagar sedan men glömde skriva tack :)) <3333333333333333

2012-03-25 @ 16:06:35
Postat av: karin

sååå himla kul att läsa din blogg!!!!!

från en inte så hemlig beundrare

2012-03-28 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0