Kyrka, Kinarestaurang, Djurgården

Tänkte visa lite bilder från avslutningen, som ägde rum för några sekunder och en evighet sedan. Fotade av Ella.
.
Skolavslutningen ägde rum i vackra Gustav Vasa kyrka på Odenplan. Kören sjöng, stipendier delades ut och alla var klädda i somriga klänningar.
.
Här är min klass! Alla 28 är förstås inte med, men en stor del. Ni är bäst, det kommer bli kul att komma tillbaka i höst, tack vare er.
.
Om det är svårt att valla får, är det svårare att försöka få med hela klassen därifrån ("ska vi gå då? Hallå vi gåår!") men tillslut var vi påväg till en kinarestaurang för att äta oss proppmätta på buffé.
.
Satan vad vi åt. Ella som ska till Australien och Gustav som ska till Spanien nästa år fick avskedspresenter som skor och kalsonger nedklottrade med våra namn.
.
Sedan stack vi till Djurgården.
.
Här ser ni min finaste klänning jag har.
.
.
.
Jamenvisst, sådär ska det ju se ut. Det krävs mycket tålamod att fota en högst ofotogenisk person.
.
.
Här har vi Kdebban.
.
Haha, ja.
.
Efter mycket om och men hittade vi de andra och hängde på en udde.
.
Ella och jag doppade fötterna.
.
Alva och Sundin.
.
Jag och Ebba, som vi förövrigt ska hälsa på imorgon på Sandhamn där hon jobbar!
.
Vi hängde kvar i flera timmar. Men tillslut fick det vara nog och Ella och jag hann precis med sista tunnelbanan hem. Tack. gode. gud. för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0