Hej fran Wisconsin

Jag overlevde flygresan, den var faktiskt till och med lite kul. Jag menar, 9 timmar av konstant matintag, gratis filmmarathon och konversationer med en man nastan fran dit jag skulle.
.
Har ar det ocksa bast. Ar med Kali som har varldens basta jobb pa en segelbat och som kor bil. Bor hos Grandma Dee i hennes fina hus vid vattnet. Temperaturen ar uppe vid 90 degrees  (ca 30 C) fran morgon till kvall (ja det ar varmt sa hogt upp i USA). Ater konstant, och har snart betat av all amerikansk junk food. Pratar engelska konstant (obviously) vilket ar bra ju. Ikvall kommer Kris vilket blir kul!
.
Skriver kanske harifran igen, vi far se. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Astrid

JAAA! Vad härligt att det är varmt! I Sverige regnar det mest... :(

2012-07-18 @ 17:24:21
Postat av: E

Du verkar ha det underbart!! åh jag vill höra mer från dig långt där borta. Här i blekinge är det blåsigt men ikväll festar vi loss med 4 liter blåbär. Saknar dig!

2012-07-18 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0