Torsdag kväll

Hej på er.
.
Det har börjat 3 nya i vår klass som också är med i vår musikgrupp, bra tycker jag! De verkar riktigt schysta. Igår sa Elinor att hon hade två biobiljetter som gick ut samma dag så då gick hon, jag och Ellen på spontanbio! Simon och Ekarna såg vi, en så otroligt bra film! Bill Skarsgård är en av Sveriges snyggaste skådespelare, handlingen var riktigt bra och fotografiet och musiken var jättefin.
Idag hade vi vår första fysiklektion. Ella och jag räknade vår lärares ticks och det blev väl några tiotal gånger bara på början av genomgången, haha! Fast han är en riktigt bra lärare och på labben fick vi gå ut och räkna ut om bilarna på gatan körde för fort. Ikväll har jag ätit två chokladbollar och tittat på ett nytt avsnitt av BBC Sherlock, gaah jag döör!
.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Astrid

DU SÖGER INGENTING OM SHERLOCK IKVÄLL OK!? Jag kollar i sverige-takt så jag har inte sett den nya säsongen än!

2012-01-27 @ 17:31:03
Postat av: Lovisa

jag åt 13 chokladbollar på 2 minuter idag

2012-01-27 @ 17:40:09
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0