Går man Natur så gör man

Nu svämmar plugget över mig igen. En knepig biologiuppsats om evolutionen (som ioförsig är intressant egentligen) tar upp all min vakna tid fast inget händer med den iallafall. Idag på fysiklektionen var vår lärare sjuk men vi fick sisådär 24 superjobbiga uppgifter att göra på den 3-timmar långa lektionen. Såklart går största delen av klassen hem men jag och några till nördar stannade kvar. Efter ett tag satte någon på denna video och killarna skrattade i flera minuter och sjöng med till låten, haha. Jag, Ellen och Ella satt och svor ömsom sorgeskrattade för att det var så tråkigt. Annars taggar man sönder inför mattepluggandet i helgen till nationella provet. Mitt liv.
.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tove, ditt liv låter tråkigt.

2012-02-16 @ 18:55:42
Postat av: Jasmin

VILKA UPPGIFTER? JAG TRODDE BARA MAN SKULLE LÄSA...

2012-02-16 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0