Såhär matbloggar man.

Hejhopp!
Denna fredagsmorgon tajmar jag in en försovning med en hastigt inställd lektion. Brilliant. Jag tar vara på den annars 3 timmars fysiklektionen med att titta på Historieätarna (världens fyndigaste program) och äta fudge som jag lagade igår. 
 
 
Men låt inte skenet bedra. Jag har haft en skitstressig vecka med grupparbeten i varenda ämne och 4 luciatåg. Dock kan jag glädjas åt att min skola slutar den 18e och inte den 21a som alla andra!! Och teoretiskt sett kommer jag inte ha lektioner på 5 veckor (= ½ sommarlov) eftersom det är projektveckor direkt efter jullovet. 
 
Vi ses snart igen.

Kommentarer
Postat av: Ella

Nämen tove lägg av.. Du kan inte ta bilder när du äter fudge jag blir ju så suktaad!!

2012-12-16 @ 07:50:39
Postat av: Ella

Fast du var ju helt klart värd det efter din fullspeckade vecka. Längtar efter att få höra allt!

2012-12-16 @ 07:52:16
Postat av: Astrid

TREDJE BILDEN.

2012-12-21 @ 18:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0