Lista med 24 bilder

Igår fick jag jullov! Tack och lov, för annars skulle jag gått i skolan tills världen går under. Jag skippade dock firandet i kyrkan för att tjäna pengar istället. Idag vaknade jag vid 11, åt frukost i några timmar och nu är klockan plötsligt snart 4. Carpe diem. 
 
Sofia tyckte jag skulle göra ett inlägg, okejdå. Jag vet att det är jättetyst här nuförtin. Dessutom fotar jag aldrig. Men inspiration ska man inte tvinga fram. Jag får lov att snällt vänta. 
 
Så istället snodde jag en lista från niotillfem!
 
1. En bild på dig som du själv tycker om.
 
2. En bild på dig hemma.
 
3. En bild på din bästa vän.
Å VAD JAG SAKNAR DIG!
 
4. En bild på någon du beundrar.
 
5. En bild på dig som togs i somras.
 
6. En bild på någon du älskar.
 
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.
 
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv. (Vi tar några stycken)
En kvällsgudtjänst på konfalägret i solnedgången.
 
En halvåttahosmigkväll med manligt tema. (där har du din bild Astrid)
 
En kväll när Ella och jag var ensamma på hennes land.
 
En kväll i Verona med mamma och Agata. Efter detta foto satte vi oss på en bar vid ån och jag fantiserade om mitt framtida café.
 
En kväll i London då vi virrade runt i eurofi och råkade hamna vid ett öde Buckingham Palace.
 
En kväll i Wisconsin då vi såg Batman och Dark Shadows på outdoor theatre drive in och sedan fick åka polisbil.
 
9. En bild på ditt (dina) rum.
 
Jag måste ta nya bilder på mina rum, herregud.
 
10. En bild på ditt favoritdjur.
(Nick Brandt)
 
11. En bild på dina framtidsdrömmar.
 
12. En bild på någon som du saknar.
 
13. En bild på några av dina favoritsaker.
 
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
 
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
 
16. En bild på dig som barn.
 
17. En bild på dig som tonåring.
Sekundsfärsk. I mina ungdomliga glansdagar.
 
18. En bild på din familj.
 
19. En bild på dig från idag. Det har ni redan fått!
 
20. En bild på din önskelista i år. Har inte någon materiell, men önskar mig en spanskaordbok, Moonrise Kingdom och Sherlock 2.
 
21. En bild på dig när du är ledsen.
Ledsen, lättad och dödstrött efter att ha kommit sist i Ungdomsvasan. What doesn't kill you makes you STRONGER!!
 
22. En bild på dig när du är glad.
 
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.
 
24. En bild från en tidigare julafton.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad underbart! Kunde inte ha önskat mig ett bättre inlägg,TACK! hahah har bara en fråga...om du och Ella var ensamma...vem tog bilden på er när ni läste? PUSS

2012-12-19 @ 21:39:25
Postat av: Ella

Åh Sofia, jag tänkte precis nämna det!
Vi behövde ju bara dokumentera denna underbara kväll och det fanns inget bättre sätt än att använda den fantastiska självtagningsfunktionen på toves kamera. Tove, jag tycker vi lyckades posa otroligt bra, det ser verkligen ut som att vi är inne i en annan värld! och du, vi ser så småå ut tycker du inte?! åhåhåh, jag kommer ihåg att vi åt mango och vindruvor.. mm

2012-12-21 @ 10:38:56
Postat av: Astrid

Bild på någon du saknar......aj.
(INGEN BILD PÅ MIG?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!)

2012-12-21 @ 18:04:17
Postat av: Ellen

Mr Fredricksen!!!!!!!!!!!

2012-12-22 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0