Wisconsin, USA 2


Nästa morgon lagade vi pancakes med chocolate chips i. Absolut inte from scratch.
.
Det här är verandan, den minst varmaste platsen i huset. Nedanför ringlar en liten bäck och ibland ser man  pyttesmå humingbirds som står helt stilla i luften.
.
.
GrandmaDee som var så snäll och tog hand om mig hela tiden jag var där.
.
Den äldsta av de tre broarna som går över sundet i Sturgeon Bay.
.
Åt majskolvar.
.
Sedan kom Kris (någon som jag kunde prata svenska med!) och jag titta på när han och hans bror Kurt spelade softball.
.
.
Notera texten på tröjan. (Och, för all del, gubben där nere och vad killen gör med Kris huvud (?))
.
De enda tjejen som var med och spelade.
.
Kolt, Kris och jag spelade detta spel. Jag vann!
.
Och jag hittade ett kaleidoscope. Tänk att jag kunde fota genom det!
.
.
.
Vi åkte ner till hamnen en kväll.
.
.
.
Här är huset jag bodde i, jättefint med massa udda vinklar.
.
Det var en så vacker solnedgång så jag sprang ut till vattnet.
.
Ja men ni ser ju. Vet ni, här är det så långgrunt att när man går ner för stegen på bryggan når vattnet inte ens upp till knäna.
.
.
.
Detta är min nuvarande skrivbordsbakgrund = jag är riktigt nöjd med bilden.
.
.
Måste fixa så att bilderna blir större, det här funkar inte!

Kommentarer
Postat av: Astrid

JA! STÖRRE BILDER!
Åh vad det verkade mysigt Tove!

2012-08-27 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0