Allt jag tänker på just nu

Heej.
.
Redigeringen av alla mina tusen bilder går väl sådär. Istället kan vi prata om något annat, vad tycks?
.
Just nu vet jag säkert minst 20 pers som fugit/flyger/ska fluga bort på utbytesår, och jag är såå avundsjuk!! Men lugn bara lugn, för om ett år är det min tuur! Eller, a. Har inte blivit antagen riktigt än (pfh, detalj), men har varit på intervju och sånt på YFU (Youth for Understanding). Vart ska jag åka? Inte till USA som alla andra svennar, det är ett som är säkert.
.
.
.
.
.
Ni gissade rätt! Chile! Så långt bort som det bara går, spansktalande (jag kan inte spanska) coh så kan man komma i öknen, bergen, städer, Påsköarna, eller i Patagonien.
.
Jag vet att jag är överdrivet tidig med all det här. Man brukar ju ansöka typ höst/vinter, men kunde inte låta blii! Och det här inlägget är så onödigt, alla jag har pratat med vet redan, ha.
Trackback
RSS 2.0