LONDON om hur snart som helst!

Nästa helg åker jag, Astrid, Jossan och Ellen till LONDON!!! Vi har planerat det hur länge som helst. Redan i november hade vi bokat flyg och hotell, för att få det så billigt som möjligt. Eftersom jag är tragisk och arbetslös har jag inte köpt några kläder sedan december, okej bara ett undantag. Men fattar ni?? Idag gick jag och växlade några pengalappar och sitter nu och tittar på mina fina pund.
.
Tidigt tidigt  på lördagsmorgonen åker vi med luftmaskinen till England och spenderar sedan varje liten sekund och pund så bra vi kan på de få dagarna vi är där. Speciellt jag, jag åker hem en dag tidigare än de andra för att inte missa ett fysikprov, men jag lyckas ändå (skrattar av lycka) missa franskanationella.
.
Det vi ska göra är att shoppa. Såklart. Tänkte skaffa mitt framtida klädliv under denna resa. Det blir shoppingcenter, oxford-gator och marknader. Annars hade vi tänk äta, så mycket och ofta vi kan. Borden är redan bokade och vi ska bära runt på chokadkakor så att allas humör är på topp!
.
Och så ska jag fota. Åh vad jag ska fota. Jag kommer vara tvungen att springa ifatt mina vänner efter att ha fastnat framför ett hus eller en blomma.
.
Vi kommer ha så kul, har längtat ihäl mig! Vi fyra tjejer alldeles ensamma i London, bara leva livet.

Kommentarer
Postat av: Ellen

sdfnalskdflkasdfkasjdfkasjfklöasfdjkSDFASKDFLKJASKDFJSALKFJ



IIIIIH AAAaAAAAAAAAAH BARA 10 DAGAR KVAAR! :D :D :D :D :D :D :D: D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2012-04-25 @ 20:20:17
Postat av: Astrid

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!! Men Tove, du kan nog fota blommor hemma i Sverige! :D

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!

2012-04-26 @ 07:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0