Fin morgon

God morgon världen.
.
Vaknade upp tämligen glad idag. Gick upp och gjorde två avokadomackor med stor omsorg. Tänk att jag glömde ta en bild på detta perfekta hälosomatbloggmoment! Avokadomackor liksom. Marie trodde jag hade börjat på GI-diet. Sen satt jag där nöjd och åt min perfekta frukost och läste tidningen. I vanlig ordning gjorde jag min lördagslatte och gick ut på den soliga altanen och lät mina bleka håriga ben komma fram under morgonrocken och få sina första solstrålar för året. Efter en stund fick det vara nog och jag kröp ner till min källare igen.
.
Bild från förra våren

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du skulle döpt detta inlägg till 'Enstöringen Tove vs. solen och den vackra morgonen' :)

2012-04-28 @ 21:23:05
Postat av: karin

fantastiska bilder!!

Körsbärsträden står i full blom i Kungsan nu!!!

2012-04-29 @ 14:27:05
Postat av: karin

fantastiska bilder!!

Körsbärsträden står i full blom i Kungsan nu!!!

2012-04-29 @ 14:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0