Ur min mobilkamera

Hej männskor!
Jag har tråkigt nog inte fotat mycket med min kamera på siståne. Så nu tänkte jag visa en hel jättedrös med bilder från min mobil!
Den sista dagen jag såg kali gick vi runt på Söder. Himlen var helt fantastisk.
Småsystrarna hade en helcool ritmall. Jag älskar sånna.
Bästa Jamie Cullum på superhäftiga Dalhalla. En konsertscen mitt i ett gruvdagbrott i turkost vatten.
Ella och jag har pick-nick på en grön bänk i solen vår andra dag på Odenplan. Tänk, då visste vi inte att det skulle bli såhär bra.
En barnslig och helt underbar topp som jag köpte på Top Shop.
En dag upptäckte Hedda att jag hade en kamera på min mobil. (nu kommer några få av dom bilder hon tog)
Hon fotade sina leksaker.
Hon fotade Siri som höll fast i mitt ben.
Hon fotade sina gosedjur.
Men hon fick inte fota Sander och hans kompis.
Matlaning hos mamma. Egenodlade tomater och timjan från trädgården.
Potatis från rabatten vid kortsidan på huset med smör, timjan och havlssalt. Det gör ingenting att äta det varje kväll.
Hos kusinerna hittade jag världens bästa pussel. Man skulle bygga en timmerstuga!
Nämen titta!
Astrid och jag ett år sen som svischar ut från lustiga huset.
Jag blev så glad när mamma äntligen fick sin säng på plats i hennes nya rum. Vi tackar dammet för hemmagjord "space-effekt"
Vi avslutar detta bildspel med den absolut bästa bilden. Alfapet av mig och Sofia. Hur många ord kan ni hitta?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina bilder! Och hahahaha hemmagjord space-effekt :D Sicken proffsfotograf!

2011-09-28 @ 21:52:45
Postat av: Astrid

Hahaha! Den hemmagjorda space-effekten och Heddas foton!

2011-09-29 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0