Mardi-pardi

Nu är det tisdag och mamma var hemma sjuk från jobbet idag. Jag gick som vanligt till skolan och fick vara en del av Stockholms gemytliga och traditionella trafikkaos; inte mig emot att stå sådär mysigt nära andra människor.
Efter skolan köpte jag Ben & Jerry's glass och Ella fick smaka lite på den. Nu står jag framför spisen (som vanligt) och slänger ihop en enkel korvgryta med äpple och matvete (lugn bara lugn, det är fusk med Linas matkasse).
Annars då? Inte så mycket plugg just för tillfället, njuter i fulla drag. Imorgon är det orientering på idrotten och det ska nog bli kul! Sen längtar jag till musiken och kören...
Eftersom jag ännu inte har så värst många bilder på den här datorn får ni nöja er med en bild på Jerry och Ben.

Eller okej, två.

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Astrid

EN UPPDATERING! HAAAAALLELULJA!!!

2011-09-28 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0