Måndagsmys (säger mamma)

God måndag folket!
Mamma och jag är i köket (där vi ioförsig alltid är) och lagar äppelkaka, IGEN (jag lagade en i helgen men mamma har ätit upp den (förra veckan åt hon också upp min kladdkaka som jag hade bakat)). Obs. Detta är inte ett påhitt, det förekommer mammor med denna sjukdom. Men var inte rädda. Hon gav mig två chokladbollar som kompensering för kladdkakan och nu bakar hon en ny äppelkaka ju, fast kanelen är slut.
Jag tror mamma och jag är lite onormala.
Annars så lyssnar vi på musik som Black eyed peas, Eminem och Amy Winehouse och vickar på rumpan och sjunger falskt.
En helt hanlig måndag hemma hos oss.

Kommentarer
Postat av: Ellen

En helt vanlig kväll hemma hos Tove låter väldigt lockande! Och ska du på veronica maggio på fredag? :))



Och angående elektorpop, hahaha det är verkligen min typ av musik! ;)

2011-09-21 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0