Min födelsedag!

Lite såhär såg den ut.
.
Ella kommer springandes mot mig för att krama mig!
.
När vi kom in på innegården möttes vi av halloween!
.
Och det hängde små godispåsar på alla 348 skåpen i hela skolan! Jag har skåp där borta ungefär i mitten och dörren i hörnet är musikrummet!
.
Niki och Ella.
.
Eftersom det var halloween i skolan sminkade vi oss och såg lagom snygga ut.
.
Slutresultatet. Lagon läskiga vampyrer!
.
Jasmin var klart bäst! Alice i underlandet tror jag nog! Egensydd klänning och peruk och allt!!
.
Yez, det är här vi hänger.
.
En av husmödrarna satsade verkligen!
.
.
Vi slog oss ner i cafeterian.
.
Heeeeeejjj! :))))))) (dubbelkaka dubbelhaka)
.
Mikaela var pepp!
.
Vi också!
.
Niki hade bakat tårta som avskedspresent. Det var sista dagen för Sara för hon måste byta skola! :(
.
Mikaela 1
.
Mikaela 2, Li och Mikaela 3. Haha.
.
Som ni ser är det väldigt trångt i vår skola. Man kan också se det som mysigt. =)
.
Sen gick vi in i lilla musikrummet och jammade. Chariot var det nog. Mikaela och Lisa, the gitarristerna.
.
Ella och Ellen.
.
Jasmin spelar bas, så himla coolt.
.
Jag vid pianot, min plats i världen.
.
Vår musiklärare var borta så vi fick ha musiklektion själva! Planering ^
.
Nästan alla 14 musikare.
.
.
Så avslutar vi denna födelsedagstitt på en bild på min mamma när vi åt middag på Vapiano.
.
Nu ska jag ut i hösten och fota kläder OCH JAG HAR HÖDTLOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0