Musik, alfapet och chokladbollar.

Hej!
.
Igår kom klasskompisen Ellen enda från Ekerö med buss hem till mig. Jag skjutsade hem henne på pakethållaren. Sen åt vi älgpasta med en inte så lyckad sås och sen satt vi och musiknördade och spelade piano. Självklart spelade vi Alfapet också och drack flera koppar te, och hon vann med över 100 poäng! Sen bakade vi fyrdubbel sats chokladbollar. Väldigt mysigt var det. Och det var en himla tur att hon kom för annars skulle jag gå runt i huset alldeles deprimerad och inte göra nånting.
.
För ett tag när det inte gick bra för mig skrev jag bara ord som dö, tom, vilse, lik. haha.
.
Nu ska jag baka miniscones till mitt after noon tea party coh cykla bort till en dubbel pianolektion! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0