Lista

Snodd av världens bästa Niotillfem.
Längd: 169 cm, men vill så gärna nå 170!
Hårfärg: Blond, råblond, mörkblod. Beror lite på.
Ögonfärg: Sisådär blågrön, det skiftar lite av vad jag har för färg på kläderna tror jag.
Fräknar: Får några få på slutet av sommaren, åh vad fint det är! Jag har faktiskt en på ena ögonlocket.
Bästa kroppsdel: Favoriten måste vara hjärnan, vilken guldgruva alltså! Annars gillar jag mina ögon, läpparna, halsen, näsan är också fin.
Sämsta kroppsdel: Tja, int vet jag. Det känns så sorgset att prata om sånt tycker jag, onödigt liksom. Men om jag måste kanske... låren?
Ärr: Ett mystiskt snett över ena ögat, har ingen aning om vart det kommer från. Annars ett mellan tummen och pekfingret efter broccoliskärning.
Tatueringar: Nä, jag är ju bara ett barn! Räknas uppskrivna tågtider på handen?
Piercingar: Hål i öronen. Tänker icke skaffa några andra.
Sjukdom: Mycket allvarlig kronisk lungsjukdom! Haha, nädå, bara lite astma sådär. Och ett tjugotal allergier bara.
Brutna ben: Ja, två! Bröt benet när jag precis hade lärt mig gå, flög ur barnvagnen, haha. Annars handleden när jag sprang över ett torg i mörker och inte såg trappsteget.
Fobi: Fobi vet jag inte. Tål ganska mycket tror jag. Får väl säga skräckfilmer, jag vägrar.
Tvångstanke: Har haft många. Typ jämna siffror, olika små system här och där.
Rädsla: Att någon jag gillar ska dö.Och att ta fel buss eller tåg eller nåt. Räknas stress?
Kroppsligt partytrick: Rycka på ögonbrynet, massa konstiga grejer med händerna.
Bästa känsla: Födelsedags- och julaftonkänslan, att livet är sådär men man är ändå helt jättelycklig för ingenting.
Bästa fysiska känsla: Spela piano. Ligga under täcket, den är faktiskt oslagbar.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ursh, ärret mellan tummen och pekfingret påminner mig om när du skar dig där....åh ursh!

Och för att vara svenska-rättstavnings-expert (och för att JOssans blogg har varit relativt felstavnings fri på sistonde) så stavas det täcke inte tecke! :)

2011-11-01 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0