11.11.11 bara för att

Min dag:
* Chansa med genes och rita stora färggalda drakar på biologin.
.
Min, Jasmin och Ellas drake Soreth, med eld, blödarsjuka och allt! Den fick ett mycket fint barn med...
.
...Denna snygging som Ming-Yang och Gustav hade ritat! Ungen Pegasus (ja) hade både blödarsjuka och var färgblind, stackarn.
.
*Tillsammans med klassen önskat mig något vid 11.11/11 11.11.
.
.
*Bytt språk på facebook till Piratengelska! Så grymt!!!! Kolla alltså!
.
Hahahaha! Det bästa som hänt mig!
.
*Ätit tacos till lunch.
.
*Köpt födelsedagspresenter till Sofia som jag ska till på lördag. Jag kan inte skriva vad, för jag vet att du stalkar min blogg!
.
*Hämtat lilla Siri och vi gick hand i hand hem i mörkret och pratade om världsliga ting.
.
*Klagat över allt plugg till pappa och då frågade han om han skulle köpa något gott till mig! Åh vad snällt! (och vi kan väl glömma att jag precis hade köpt en chokladkaka...)
.
Tja, det var väl det roliga jag kunde vaska fram, annars kanske vi simmar vi på varandra i the sea of plugg!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe

2011-11-12 @ 00:21:32
Postat av: Ellen

Haha, "captin's log" Jag mååste också byta nu!!!

2011-11-12 @ 17:57:19
Postat av: Astrid

Trevligt Tove! Vad fin din nya header är!

2011-11-13 @ 11:25:33
Postat av: Lovisa

wooow jättefin header tove!!

2011-11-13 @ 17:43:27
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0