Snälla bli min

Okejdå, jag uppdaterar väl då.

Men what to write?
Idag var det dans på idrotten, vals och bugg. Alla stapplade runt och höll i varandra med svettiga händer, koncentration på fötterna och småfnitter. På franskan tittade vi på eventuella balklänningar och på hemkunskapen bakade vi beagels, åt dom och drack te och saft. Imorse när jag vaknade upp i en snöstorm blev jag så ledsen men det kommer bli ganska hyfsat väder när fransmännen är här i alla fall.

Jag ska visa bilder från Grövelsjön, snart. Jag ska bara hinna ikapp i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Astrid

BRA ATT DU UPPDATERAR! :)

2011-05-03 @ 18:34:32
Postat av: Sofia

HÅLLER MED ASTRID, BRA ATT DU UPPDATERAR! och tack för bilderna du skickade!!

2011-05-03 @ 20:35:52
Postat av: Sofia

HÅLLER MED ASTRID, BRA ATT DU UPPDATERAR! Och tack för bilderna du skickade!!

2011-05-03 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0