Nu är han borta, hemma i Paris.

Igår åkte min fransman hem. Lite sorgligt med tanke på att jag kanske aldrig får träffa honom igen, någonsin. Men skönt är det också, att vara barnvakt åt en fransos i en hel vecka är jobbigt, det lovar jag. Jag har känt mig som en grå och sur klump de senaste dagarna. Fast kul hade vi! Med de andra spelade vi fotboll, spelade gitarr vid en brasa, spelade cybertown, gått runt flera mil i stan och ätit massa mat.

Framför mig har jag massor av uppträdanden och musikaliska grejer, kul med stressigt! Först ut Vårkonserten i skolan, solo på Fame. Sen pianokonsert i helgen då jag ska spela och sjunga Superwoman. Sångkonsert efter det med två låtar faktiskt! Big yellow taxi och If I could. Sen får vi inte glömma bort antagningsproverna till VRG Odenplan och Jarlaplan.
Oj oj oj.

Nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Man är helt utmattad efter fransoserna!

2011-05-17 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0