Electric Feel

Nu har jag omsorgsfullt strukit min fina blå klänning, snörat på mig mina skor och går runt i mitt rum. Känns ganska bra. Oj, varenda tjej är nog lite nervös inför vårbalen imorgon. Efter skolan ska vi åka hem till Jossan och locka håret, sminka oss och sånt där. Sedan åker vi dit (inte i limousin tack och lov) och går på finmiddag och dansar och får ont i fötterna och skrattar med våra kompisar och skvallrar. Tror jag i alla fall.

Idag slutade vi väldigt tidigt så jag gick hem och läste i flera timmar. Jag har precis läst ut Hungerflickan, himla sorglig bok. Astrid, du ska få tillbaka den imorgon. Sedan har jag skrivit lite på min religionsuppgift. Jag jämför kvinnosynen i hinduismen och buddhismen.

 

Annars har jag legat på massa kuddar och lyssnat på Bröderna Lejonhjärta med Siri, suttit på en gunga och tittat på när mina syskon leker med massa andra ungar och läst Harry potter i sängen för dom. Åh dom är så mysiga.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha det blev typ exakt så som du skrev om balen :P

2011-05-27 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0