9:ans Vårbal 2011

Alla de bilder jag kommer visa har jag brutalt snott från mina polare: Ellen, Jossan och Astrid.


Astrid, Jossan, jag och Ellen fixade sig hos Jossan. Vi trängdes framför spegeln, sprutade hårspray på varandra och turades om med locktångarna.






Slutresultatet. Jag lovar, vi tänkte inte på matchningen innan, det bara blev. Visst är vi fina?


Paret Astrid och Jossan.


Och Ellen med sin dejt, mig! Vad synd att jag inte har någon bild bakifrån på mig. Det är ju där rosetten är. Min frisyr var också väldigt fin. Stramt uppsatt tofs med korkskruvslockar som kittlar i nacken.


Matsalen. Vi satt precis vid luftkonditioneringen så det var lite kallt. Men roligt hade vi. Åh, alla var så fint klädda, alla vackra klänningar...






Vicki kom och satte sig hos oss.


Astrid vid sitt bord mellan sina kavaljéer.


Å vad maten var god. Först skagentoast (som jag dock inte kunde äta), sen kycklingbröst med potatispaj och tillslut mörk chokladtårta med hallonvispgrädde. Mums.


Här sitter vi och chillar i salongen. Där dansade vi också tills vi blev alldeles svettiga och hesa i halsen. Då gick vi ut på altanen och pratade.

Balen blev faktiskt väldigt lyckad, jag hade himlans kul! Tack så mycket alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0