Montmartre

Först måste jag säga, Ååå vad jag blir glad av alla kommentarer. Tänk vilka fina vänner jag har. De gör mig så glad, kommentarerna alltså, haha.

Nu, lite mer Paris!


Efter Eiffeltornet och lite shopping på Rue de Rivoli bar det av till Montmartre, min favoritdel av Paris. Där fick allihopa crêpes. Jag tog en sucre et citron.


Det heliga hjärtat uppe på kullen. Den blir bara vitare och vitare för varje år som går.


Här är en GRYM kille som gjorde massa omöjliga konster med en fotboll. Checka in absen.......


Herre Jesus.


Ett hörn av måleritorget. Där kunde jag ha stått flera timmar och titta på konstnärerna och deras tavlor.

 


Sen tog vi tuben till skolan och satt och väntade på våra fransoser på deras skolgård, som små snälla barn som väntar på sina föräldrar.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm.. crêpes med socker och citron! Skulle kunna cykla till Paris bara för en sån! :)

2011-03-23 @ 22:08:19
Postat av: Sara

Mmm.. crêpes med socker och citron! Skulle kunna cykla till Paris bara för en sån! :)

2011-03-23 @ 22:10:01
Postat av: Sara

Mmm.. crêpes med socker och citron! Skulle kunna cykla till Paris bara för en sån! :)

2011-03-23 @ 22:15:19
Postat av: Astrid

HAHAHHAHA SARAAAAAAAAAAAAA!!!



(Åh bad glad man blir av att titta på dina bilder Tove!)

2011-03-24 @ 08:32:04
Postat av: Jossan

Hahaha nej jag har tappat bort den igen... (hehehehe, ska leta i helgen) fick köra med att klicka och sen springa på tio sekunder :P

Blir också glad av att titta på bilderna! Så fina minnen :D

2011-03-24 @ 17:42:13
Postat av: AK

HAHAH... Sara... du är lite för snabb ibland! :D

2011-03-24 @ 19:44:29
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Sofia

TOVE!! jag såg också snubben med bollen och absen! :D

2011-03-25 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0