Antagningsprov

Förlåt för dålig uppdatering. Mamma var i Åre i helgen och roade sig och hade med sig datorn. Jahapp liksom.

Iaf. I helgen har jag varit på Tom Tits, legat i en stor hög tillsammans med mina vänner under Earth Hour, och gjort tråkiga saker, som att jogga och raka benen. Då vet ni. Men över till nåt annat!

Idag gjorde jag mitt antagningsprov för en Natur-musiklinje! Herregud vad nervös jag var. Eller det kanske jag inte var. Men allt var så konstigt. Iaf, först var det en intervju, sen sjöng jag "keep on walking" och kompade på piano. Min andra sång var en mix av "hit the road Jack" och "Fever" och kompade lite på gitarr. Men då vågade jag inte titta upp från gitarren så sen fick jag sjunga om den och titta på en jurrymedlem medans en annan kompade på piano. Sen var det lite sång och rytmhärmningar och de såg om jag kunde lägga svåra ackord på piano. Och hörni, jag grejade allt jäkligt bra. =)

Sen har jag förbrukat några timmar i TVsoffan och snart är det pianolektion. "Superwoman" here I come.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vad bra att det gick bra! :)

2011-03-28 @ 18:35:27
Postat av: Sara

Kul att det gick bra!! :)

2011-03-28 @ 20:48:49
Postat av: AK

Rooooligt!!! :D

2011-03-29 @ 19:23:20
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0