All over town

Hej på er!

Onsdagskväll och 3 prov senare. Överlever fortfarande. Igår var jag barnvakt till tre fina barn som säger så smarta saker. Jag lagade pannkakor och soppa åt dom och så låg jag brevid lillkillen när han skulle sova, men han somnade aldrig.

Idag har jag lagat mat med pappa och badat mina små ungar. Pappa var så stolt över mina 36/40 poäng på teknikprovet, jag med.

Nu de här dagarna har jag joggat och tränat så att min kropp inte klarar av mera. Jag har träningsvärk i låren, magen, armarna och axlarna. Ojojoj.

När jag har pluggat lite till ska jag redigera klart Parisbilderna. Då ska ni få se några till.

Lite trött är jag nog också.





 

puss


Kommentarer
Postat av: AK

Jag gillar faktiskt den sista bilden :D

2011-03-23 @ 20:26:33
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Jossan

HAHAHAHA andra bilden alltså.....

2011-03-23 @ 20:57:23
Postat av: Astrid

ANDRA BILDEN!

2011-03-24 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0