Damm, röklukt och skränig radio.

God morgon

Det var ju ett tag sedan jag hörde av mig. Men sånt händer ju. Det är bara så att tusen saker händer samtidigt här inuti och omkring mig så man hinner liksom inte med. Men sånt händer ju.

För dom som inte träffar mig varje dag kan jag berätta att vi renovererar hemma hos mamma. Det kom som en chock för mig i fredags då jag gick upp på övervåningen och mitt rums väggar hade blåst bort och fyra polacker stod och bankade på en ny vägg.
Sen dess har det gått turbofort. Klockan sju är dom här och bankar och klockan sju går dom hem igen. Lite kul var det att vakna av att upptäcka att en byggubbe står i mitt rum samtidigt som han upptäcker att jag ligger där i sängen. Haha.

Hörrni, det börjar likna hemmet hos pappa för några år sedan. Jag orkar inte gå igenom det kaoset igen.

Men lite bilder kan ni väl få se. Ni som har sett övervåningen, se och jämför.












Här är mammas gamla rum och mitt nya. I väggen kommer det bli en inbyggd bokhylla.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh, inbyggda bokhyllor är bland det finaste som finns! :)

2011-06-02 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0