Maj änd Lollos njuh jear

Tjosan 2011!

Detta har Lollo och jag gjort under nyår:
Lovisas bilder it is.


Suttit vid datorn...


Hängt med min  lillebrorsa (han har blivit så stoor! Och snygg också!)


Käkat godis.


På mellandagsrean köpte jag THE SIMS 3!!!!!!! OOOOOOO MMAAAAAAAJJJJ GAAAAADDD!! Det kommer förstöra min skolgång...


Här sitter jag och chillar i min säng i min nyårsoutfit. FYI liksåm.


Drömfångaren var på. Toppenkul!


Sen stod vi på balkongen och hörde och såg när hela Stockholm blev bombat.

Jag shoppade jättemånga grejer på shoppingen igår! Herregud vad kortet rykte... Det ska ni få se sen! Och kanske en liten film också...

Ps. Whats up med uppspärrade ögon?

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det ser trevligt år! Jag gillar alla bilder!

2011-01-01 @ 14:15:06
Postat av: Ellen

Hahahaha, gillar rubriken!!

2011-01-01 @ 18:00:27
Postat av: AK

Hihihihihihihiihihih. Skojsigt!!! :D

2011-01-02 @ 17:26:07
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0